|
Mint a GTA 3 s a Vice City-hez, ugyangy a San Andreas-hoz is lehet
moddingolsokat mvelni. De mi is az a moddols, moddingols? Nos,
moddingolsnak nevezhet brmilyen olyan mveletet, amivel az alap
„felszerelst” (mint itt a San Andreas-t) valamilyen mdon talaktjuk. A
mvelet rutinosoknak mr kisujjbl trtnik, de vannak olvasink, akik jeleztk,
hogy szmukra nem teljesen egyszer ez a feladat. Jelen cikkben a jrmvek
beimportlsrl fogtok egy kis informcit kapni.
IMG Tool 2.0 letltse
Az albbi linkre kattintva letltheted az IMG Tool
2.0-t.
Elindts
A letlts utn valamilyen tmrt programmal csomagoljuk ki a .zip fjlt.
Ezek utn az IMGTool.exe-re kattintva elindthatjuk a programot. Els indts
utn a program okosan figyelmeztet minket, hogy a fjlokrl ksztsnk
biztonsgi mentst, mieltt fellrnnk. Ezutn megjelenik a program
fablaka.
Importls
A File > Open mvelettel megnyithatjuk a .img kiterjesztseket. A San
Andreas moddingolshoz neknk a gta3.img fjlra van szksgnk. Jelen esetben
ez, alapban az albbi helyen tallhat: C:Program FilesRockstar GamesGTA San
Andreasmodelsgta3.img. Ezek utn megnylik a gta3.img tartalma. Nzzk meg a
letlttt jrm kt fjljnak nevt (pl.: sabre.dff, sabre.txd). Visszatrve
az IMG Tool-hoz az Edit > Find paranccsal elszr keressk meg, mint a
pldban is tallhat sabre.dff file-ot. Utna a Commands > Rename paranccsal
fellrhatjuk a file-t (a plda alapjn a sabre.dff file-ot, pldul
sabre-old.dff nvre). Ezutn a Commands > Add mvelettel betallzhatjuk a
letlttt jrm file-jt (a pldban az j sabre.dff file-t). Ha mindent jl
csinltunk, ezutn lthatjuk a rgi (tnevezett) s az j file-ot. Az IMG
Tool-os moddingols mvszete ebbl ll! :) Figyelem! A sikeres
beimportlshoz a .dff s a .txd file-t is hozz kell adni!
Heppi End :)
Igen, ha mindent megfelelen tettnk (s a jrm fjljai is hibtlanok),
akkor a vlasztott jrm mr San Andreas vrosaiban cirkl.
|